Falling Love Object

Sunday 16 December 2012

menangis dalam hati :/



hey awak yg tgh bace diary ni .. nk kongsi cerite ni .. mlm smalam aku text dgn bf aku aa .. about after 30 minute we're texting dia bgthu dia da ngantuk .. okay fine aku pun ajaklaa dia tdoo .. say " goodnight abg , sweetdream .. i love you " 10 minutes after that , dia x bls2 gakk msj aku .. yela ,  kalu ye pun reply la " i love u to " tu pun ok da bg aku . tp ni x langsung .. mse tu aku x rse nk tdoo lagi , sbb x rasee ngantuk pun . so , aku dcide nk on9 fb tau .. lpas je log in .. tpacakk status status dia kt wall aku . saat tu mmg da kcewa sgt dh aku ngn sikap dia tu. sampai hati dia tipu aku kan ? katee nk tdoo , tp smpat lg on9 fb and updating status bagai ! pas je aku bce smua status status yang dia update tu airmata aku truss kua x henti henti sampai la aku tertido . tu laa kisah nyee yg belaku pd mlm ahad 16/12/2012 * 

- seriouslyy aku kecewa dengan dia ! thankss sbb da buat hati ni BREAK takde bekeping lagi .
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Auniey :)

No comments: